Skip to content

איך בוחרים משחת שיניים טובה?

איך בוחרים משחת שיניים טובה

שגרה לחוצה של לימודים ועבודה יכולה להוביל להזנחה של הגוף. צבירת נקודות זכות בלימודי התואר הראשון, לחץ של עבודות שיש להגיש, מבחנים וחיים אקדמיים לחוצים – כל אלה עלולים להוביל לא פעם להזנחה של הגוף מבחינה אסתטית ובריאותית.

אם אתם רוצים שהשיניים שלכם יבריקו בזמן הלימודים ושהנשימה שלכם תמיד תהיה רעננה: חשוב שתדעו כי בחירת משחת שיניים טובה תעשה את העבודה ותשמור על השיניים שלכם שלמות ועל חניכיים בריאות. כאן תמצאו כמה מהמוצרים המובילים בתחום אם תרצו לבחור משחת שיניים טובה.

אבל איך מוצאים את המשחה הנכונה? הנה מספר דגשים:

התאמה לבריאות הפה

כשאתם בוחרים משחת שיניים התאימו את המשחה לצרכים של השיניים ושל החניכיים שלכם על פי המלצת רופא (וכאן מידע על איפה לקבוע תור לרופא) או שיננית. חניכיים חולות ומודלקות משפיעות השפעה ישירה על השיניים, לכן חשוב לדאוג להן בשמירה על בריאות הפה. נסיגת חניכיים למשל יכולה לגרום לכאבי שיניים ותחושת קור לא נעימה בחלל הפה כמו גם לריח רע מהפה. לכן יש לבחור משחות רפואיות כמו כזאת שיש בה פורמולה של צמחי מרפא שיעילה לטיפול בבעיות חניכיים.

כאשר אתם בוחרים משחת שיניים שימו לב כי היא מתאימה לבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים כמו משחה שמתאימה לחניכיים רגישות או מודלקות ויכולה להתאים למי שסובל מדימום בחניכיים או מנסיגה. כיום יש משחות רפואיות שאפשר לבחור או כאלה המותאמות למצב הרפואי והן נמצאות על מדפי הסופרמרקט.

כדי לשמור על שיניים בריאות וחזקות כדאי לבחור משחות המכילות פלואוריד וקלציום נוזלי אשר פועלים לחיזוק משטח השן ולהגנה מפני עששת. בנוסף לכך, יש משחות שיש בהן מרכיבים כמו תמציות רימונים המסייעות לטיפול בחניכיים וכאלה שיש בהן שילוב מיקרו חלקיקים מתמוססים לניקוי שיניים יסודי.

כאשר אתם בוחרים משחה בחרו כזאת שמגנה מפני פלאק, עששת, רגישות, כתמים, ריח רע מהפה, אבנית ושחיקת האמייל.

שיפור המראה החיצוני

מלבד טיפול בשיניים, משחות מטרתן לנקות את השן ולשפר את המראה שלה. יש משחות מלבינות ויש כאלה המסירות כתמים. בחרו משחה שמתאימה לצרכים שלכם. כיום יש מוצרים שנועדו לשימוש חד פעמי או לתקופה קצרה באמצעותם אפשר להלבין שיניים. אם בחרתם משחה להלבנה השתמשו בה משך 3 חודשים בלבד או על פי המלצת רופא השיניים.

נטרלו ריח פה חזק

משחת שיניים טובה תטפל גם בריח רע ותעזור להעניק הבל פה רענן יותר. בחרו משחה שמקנה ריח טוב אם יש לכם דלקות חניכיים שגורמות לריח רע או אם אתם נוטים לאכול אוכל מתובל מאד או שותים קפה בתדירות גבוהה. בחרו משפה עם טעם מנטה חזק ומרענן

וכאלה המציעות תרכובת סטאנוס פלואוריד שמספקת הגנה מלני פלאק, עששת, רגישות וכתמים ובעיקר נגד ריח רע מהפה. משחת שיניים מרעננת עם פלואוריד תעזור לשמור על מראה נקי ואסתטי ועל ריח טוב ורענן.

מחיר

סטודנטים שמשלמים שכר לימוד ומתמודדים עם יוקר המחיה, לא תמיד יכולים לבחור מוצרי היגיינה יקרים, לכן כדאי לנסות לבדוק האם תוכלו להזמין באינטרנט מוצרים במחיר משתלם. בחרו משחה באריזה חסכנית שתאפשר לכם חסכון מבלי להתפשר על איכות.

התאימו לטיפוח וניקיון השיניים גם מברשת שיניים איכותית רצוי חשמלית, וטפלו בשיניים במקרה הצורך. כך תוכלו לעבור את השנים האקדמיות עם שיניים שלמות ובריאות.

 

*המידע באתר הוא לא חוות דעת רפואית או המלצה רפואית מכל סוג שהוא, כדי לקבל את הטיפול המדויק לצורך הטיפול בבעיה יש לפנות לרופא ו/או למומחה בלבד.

נגישות