Skip to content

לימודי שוק ההון, נדל"ן ויזמות: הכירו את מכללת פסגות

אם אתם רוצים להשתלב בתחומים מבוקשים ויוקרתיים כמו שוק ההון, הנדל"ן והיזמות העסקית, הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נציג בפניכם את מכללת פסגות ואת כל הסיבות שיגרמו לכם ללמוד במכללה הזו.

מכללת פסגות על קצה המזלג

אם יש לכם חלום להגיע להישגים משמעותיים בקריירה שלכם, לחיות ללא גבולות ולפתח לעצמכם חיים עצמאיים ומתגמלים, מכללת פסגות היא המכללה המתאימה ביותר עבורכם. מכללת פסגות קיימת כבר למעלה מ-18 שנה והיא כיום המכללה הוותיקה והמובילה בישראל ללימודי שוק ההון, ייעוץ משכנתאות, נדל"ן, שמאות מקרקעין ויזמות עסקית.

הסיפור של מכללת פסגות הוא סיפור מעניין שיכול לספק לכם לא מעט השראה להמשך. מכללת פסגות הוקמה על ידי שני חיילים משוחררים שרצו לעשות את הדברים קצת אחרת ולא ללכת במסלול הידוע והקבוע מראש. אחרי שנתיים של מסחר רציני בשוק ההון, הקימו יניב ורועי את המכללה הזו מתוך אהבה ותשוקה בוערת לתחום. את הכמיהה הזו הם מעבירים גם לסטודנטים שלהם ופשוט מדביקים אותם בתשוקה הזו, כך שאתם פשוט לא יכולים שלא להצליח.

מה תוכלו ללמוד במכללת פסגות?

במכללת פסגות תוכלו למצוא מכוון רחב של מסלולי לימוד וקורסים שונים. המכללה מציעה 13 מסלולים מגוונים במספר מישורים ובכמה רמות קושי, המותאמים לשינויים התכופים בשוק ולא פחות חשוב מזה, מותאמים עבורכם. בין השאר אנחנו מדברים על תחומים כמו לימודי שוק ההון, לימודי נדל"ן, קורס יועצי משכנתאות, לימודי שמאות מקרקעין, לימודי שמאות רכוש וחקלאות, לימודי יזמות עסקית וחדשנות ועוד.

 

 

למה כדאי ללמוד במכללת פסגות?

נפתח בשורה התחתונה ונגיד שמכללת פסגות לא רוצה לבזבז לכם את הזמן. לא משנה איזה קורס או מסלול תבחרו ללמוד, בפסגות תוכלו ללמוד את זה תוך זמן קצר ולקבל את הכלים הכי יעילים לעבודה והצלחה תוך זמן קצר. כמו כן, תוכניות ההכשרה של פסגות הן תוכניות פרקטיות שבמהלכן תלמדו שיטות עבודה, תנתחו תהליכים, תזהו הזדמנויות ותמזערו סיכונים.

צוות המרצים של מכללת פסגות הוא מהמומחים והבולטים בתחומם, כל המרצים מגיעים עם אנרגיה ולא פחות חשוב מזה, רצון לתרום ושפע של ידע מעודכן ורלוונטי. במכללת פסגות תוכלו ליהנות מליווי אישי ע”י רכזת תחום אישית. כל אחד ואחת מכם יקבלו ליווי מסור ולא לוחץ החל משלבי ההתעניינות הראשונים ועד לרגע בו תקבלו מהמכללה את התעודה שלכם.

מה היתרון של מכללת פסגות על מכללות אחרות?

היתרון המרכזי של מכללת פסגות על פני מכללות אחרות בתחום הוא שיטת הלימוד. מכללת פסגות מציעה שיטת לימוד מנצחת שכבר הוכיחה את עצמה, המרצים מלמדים את החומר הנלמד בגובה העיניים ובשפה כזו שכל אחד ואחת מכם יבינו את החומר הנלמד, גם אם הוא קשה ומורכב יותר או אם אין לכם ניסיון בתחום.

לא בכדי חלק גדול מהבוגרים של מכללת פסגות כבר השתלבו בשוק ההון, הנדל”ן והיזמות כמומחים מבוקשים ובעלי שם. כיום לא מעט בוגרים של המכללה משפיעים על חיים של אנשים ומסייעים להם לקבל החלטות נכונות ברגע האמת, החלטות שחוסכות להם אלפי שקלים. מיותר לציין שהלימודים במכללה מועברים באווירה נעימה ורגועה ואתם תקבלו את כל התנאים שאתם צריכים על מנת להצליח ולהתחיל לשחק במגרש של הגדולים.

לסיכום

אם אתם רוצים להתמקצע בתחומים כמו נדל"ן, יזמות ושוק ההון אנחנו ממליצים לכם לבדוק את מכללת פסגות, המכללה שתספק לכם את כל הכלים שאתם צריכים על מנת להצליח תוך זמן קצר.

נגישות